29. 6. 2017 HC Sparta

Nový partner klubu: společnost KIKA NÁBYTEK

Sparta se spoléhá na podporu více než 120 partnerů a členem této skupiny je i několik klíčových společností s dlouhodobou smlouvou v čele s generálním partnerem BILLA a dalšími se statutem hlavních. Rodina sparťanských partnerů mezi sebe ve čtvrtek 29. června přijala nového člena, který se zařadí do skupiny Gold partners. Je jím renomovaná společnost KIKA NÁBYTEK zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků.

„Jsme velmi rádi, že po generálním partnerovi společnosti BILLA, s níž jsme uzavřeli dlouhodobou spolupráci loni v září, se nám daří pokračovat v získávání nových dlouhodobých partnerů. Nyní mohu s potěšením oznámit, že jsme stvrdili podpisem smlouvy spolupráci s další významnou celostátní společností korporátního charakteru, jíž je KIKA, řadící se v hierarchii našich partnerů do skupiny Gold,“ říká Petr Bříza, předseda představenstva klubu. Těšíme se na spolupráci a pevně věříme, že naše společné kroky budou doprovázet úspěchy a oboustranná spokojenost.

Společností KIKA NÁBYTEK je jedním z nejvýznamnějších prodejců nábytku. Původně rakouská společnost otevřela první prodejny KIKA v České republice již v roce 2005 a od té doby nabízí českým zákazníkům kompletní sortiment nábytku a bytových doplňků odpovídající trendům moderního bydlení. KIKA provozuje řadu obchodních domů v Rakousku a střední a východní Evropě a od podzimu 2013 je součástí mezinárodní skupiny Steinhoff, druhého největšího obchodníka s nábytkem na světě, a patří tak ve svém oboru k lídrům trhu.

„Myšlenka na spolupráci s jedním z předních sportovních klubů byla ve hře nějakou dobu. Od začátku bylo jasné, že KIKA chce být spojena s někým, kdo je ve svém oboru považován za absolutní špičku. Zvažovali jsme různé možnosti, nakonec jsme vyhodnotili HC Sparta Praha jako nejideálnějšího partnera,“ tvrdí Jakub Střeštík, ředitel společnosti KIKA.

A proč si tradiční prodejce nábytku vybral právě klub s velkým „S“ ve svém znaku? „Bohatá historie, věrní fanoušci, zaměření na úspěch a tah na branku. To všechno se rovná tomu, co na trhu s nábytkem reprezentuje KIKA. V neposlední řadě si vedení naší společnosti ‚sedlo‘ i lidsky s vedením Sparty. Lidský faktor je nesmírně důležitý ve světě businessu i ve světě sportu,“ dodává Střeštík.

Sparta s otevřenou náručí přijala dalšího člena do rodiny svých vážených partnerů. „Naše dohoda se společností KIKA v čele s panem Střeštíkem opět potvrzuje sílu značky Sparta a její kredibilitu pro celorepublikovou prezentaci našich partnerů. Přivádíme do sportu společnosti, které do něj poprvé vstupují právě po našem boku. Ukazuje to naši věrohodnost, kvalitu propagace a fakt, že spojení se Spartou je záruka kvality. O2 arena navíc není jen místem hokejových zážitků, ale i místem, kde se snažíme naše partnery obchodně propojovat vzájemně,“ uzavírá Petr Bříza.

AKTUÁLNĚ NA HCSPARTA.CZ

Posezonní autogramiáda s hráči Sparty

Řepík: Chtěli jsme finále, ale cíl jsme nesplnili

Krejčík: Vždycky nám chyběl kousek

SPA - TRI 2:3p - Bronzová sezona skončila