„Jsme velmi rádi, že po generálním partnerovi společnosti BILLA, s níž jsme uzavřeli dlouhodobou spolupráci loni v září, se nám daří pokračovat v získávání nových dlouhodobých partnerů. Nyní mohu s potěšením oznámit, že jsme stvrdili podpisem smlouvy spolupráci s další významnou celostátní společností korporátního charakteru, jíž je KIKA, řadící se v hierarchii našich partnerů do skupiny Gold,“ říká Petr Bříza, předseda představenstva klubu. „Těšíme se na spolupráci a pevně věříme, že naše společné kroky budou doprovázet úspěchy a oboustranná spokojenost.“
Společností KIKA NÁBYTEK je jedním z nejvýznamnějších prodejců nábytku. Původně rakouská společnost otevřela první prodejny KIKA v České republice již v roce 2005 a od té doby nabízí českým zákazníkům kompletní sortiment nábytku a bytových doplňků odpovídající trendům moderního bydlení. KIKA provozuje řadu obchodních domů v Rakousku a střední a východní Evropě a od podzimu 2013 je součástí mezinárodní skupiny Steinhoff, druhého největšího obchodníka s nábytkem na světě, a patří tak ve svém oboru k lídrům trhu.
„Myšlenka na spolupráci s jedním z předních sportovních klubů byla ve hře nějakou dobu. Od začátku bylo jasné, že KIKA chce být spojena s někým, kdo je ve svém oboru považován za absolutní špičku. Zvažovali jsme různé možnosti, nakonec jsme vyhodnotili HC Sparta Praha jako nejideálnějšího partnera,“ tvrdí Jakub Střeštík, ředitel společnosti KIKA.
A proč si tradiční prodejce nábytku vybral právě klub s velkým „S“ ve svém znaku? „Bohatá historie, věrní fanoušci, zaměření na úspěch a tah na branku. To všechno se rovná tomu, co na trhu s nábytkem reprezentuje KIKA. V neposlední řadě si vedení naší společnosti ‚sedlo‘ i lidsky s vedením Sparty. Lidský faktor je nesmírně důležitý ve světě businessu i ve světě sportu,“ dodává Střeštík.
Sparta s otevřenou náručí přijala dalšího člena do rodiny svých vážených partnerů. „Naše dohoda se společností KIKA v čele s panem Střeštíkem opět potvrzuje sílu značky Sparta a její kredibilitu pro celorepublikovou prezentaci našich partnerů. Přivádíme do sportu společnosti, které do něj poprvé vstupují právě po našem boku. Ukazuje to naši věrohodnost, kvalitu propagace a fakt, že spojení se Spartou je záruka kvality. O2 arena navíc není jen místem hokejových zážitků, ale i místem, kde se snažíme naše partnery obchodně propojovat vzájemně,“ uzavírá Petr Bříza.