27. 6. 2015 HC Sparta

Sparta Business Lounge pro naše partnery

Přesun do O2 areny znamená posun nejen pro hráče a fanoušky, ale také pro partnery klubu. „Sparta je silná a tradiční značka s velkým renomé v celé České republice a také v Evropě a díky spojení s jednou z nejmodernějších multifunkčních arén v Evropě její brand ještě povyroste,“ tvrdí Tomáš Klimíček, obchodní ředitel Sportovního Holdingu Praha.

„Ačkoli jsme se snažili našim partnerům nabídnout maximální servis, byli jsme limitováni podmínkami Tipsport areny. To se nyní změní, O2 arena jde v tomto absolutně s trendy současné doby,“ doplňuje Klimíček.

Partnerům bude Sparta v O2 areně schopna v rámci domácích utkání nabídnout možnost výraznější multimediální prezentace a také zvýšení úrovně servisu poskytované hospitality. Moderní arenu a její VIP zázemí již v tomto směru prověřila celá řada koncertů, show a eventů prvotřídních světových interpretů a špičkových sportovních událostí, včetně nedávného mistrovství světa v ledním hokeji.

„Pro partnery v O2 Areně aktuálně připravujeme hospitality produkty v několika kategoriích, které bude možné kombinovat. Novinkou by měla být „Sparta Business Lounge“, zóna vyhrazená pro partnery klubu na klubovém patře areny. To bude klíčovým místem pro kontaktní a vztahový management. Ve „sparťanském“ prostoru plánujeme pro partnery k zápasům i doplňkový program tak, aby si to u nás co nejvíce užili,“ popisuje Klimíček.

„Jsem rád, že přesun Sparty do O2 areny již v prvních dnech přinesl nové zájemce o spolupráci. Ano, jsou to úvodní rozhovory, které v důsledku nemusí nic znamenat, ale již zde je vidět, jak změnu lidé z business sféry hodnotí. Do nové haly se těší i velká část našich stávajících partnerů,“ uzavírá Klimíček.

AKTUÁLNĚ NA HCSPARTA.CZ

Vydražte si hrané dresy ze sezony 2023/2024

Posezonní autogramiáda s hráči Sparty

Řepík: Chtěli jsme finále, ale cíl jsme nesplnili

Krejčík: Vždycky nám chyběl kousek