„Ačkoli jsme se snažili našim partnerům nabídnout maximální servis, byli jsme limitováni podmínkami Tipsport areny. To se nyní změní, O2 arena jde v tomto absolutně s trendy současné doby,“ doplňuje Klimíček.
Partnerům bude Sparta v O2 areně schopna v rámci domácích utkání nabídnout možnost výraznější multimediální prezentace a také zvýšení úrovně servisu poskytované hospitality. Moderní arenu a její VIP zázemí již v tomto směru prověřila celá řada koncertů, show a eventů prvotřídních světových interpretů a špičkových sportovních událostí, včetně nedávného mistrovství světa v ledním hokeji.
„Pro partnery v O2 Areně aktuálně připravujeme hospitality produkty v několika kategoriích, které bude možné kombinovat. Novinkou by měla být „Sparta Business Lounge“, zóna vyhrazená pro partnery klubu na klubovém patře areny. To bude klíčovým místem pro kontaktní a vztahový management. Ve „sparťanském“ prostoru plánujeme pro partnery k zápasům i doplňkový program tak, aby si to u nás co nejvíce užili,“ popisuje Klimíček.
„Jsem rád, že přesun Sparty do O2 areny již v prvních dnech přinesl nové zájemce o spolupráci. Ano, jsou to úvodní rozhovory, které v důsledku nemusí nic znamenat, ale již zde je vidět, jak změnu lidé z business sféry hodnotí. Do nové haly se těší i velká část našich stávajících partnerů,“ uzavírá Klimíček.