Prvním vytyčeným cílem, který zazněl v sídle generálního partnera Sparty, bylo zajistit si účast v nadstavbové části letošního ročníku extraligy dříve, než v tomu bylo v té minulé. To se podařilo. Sparťanský tým si vybojoval účast v play-off 2007 několik kol před koncem soutěže a po dvaapadesáti kolech nejvyrovnanější základní části za posledních několik let obsadil konečné čtvrté místo, které mu ve čtvrtfinále proti týmu ze Zlína dává výhodu jednoho domácího utkání navíc.
Dalším ze záměrů bylo přivádět do T-Mobile Arény stále více a více diváků, kteří by se do ní rádi vraceli, a pro které by se návštěva hokejového utkání stala zážitkem. Přes léto byla provedena řada stavebních úprav tradiční holešovické haly (vybudování jednoho z nejkvalitnějších zázemí pro hráče v extralize, rozšíření a modernizace klubového patra pro VIP partnery, navýšení počtu stánků s občerstvením, otevření dětského koutku a další), které měly za cíl vytvořit příjemné divácké prostředí. Na ně klub navázal úspěšným snažením nalákat fanoušky zajímavými promoakcemi s cílem každé utkání ozvláštnit a umocnit tak divácký zážitek. Mezi ty nejúspěšnější patřily akce s názvy Sparťanský Ježíšek, Přetahovaná na ledě mezi fankluby, Velká pardubická na Spartě, Valentýnský den na Spartě, Den správných chlapů, Pošlete Oceláře do šrotu a mnoho dalších, které zasáhly i mnoho nehokejových fandů.
Na možnosti vylepšení extraligy se zaměřil i redaktor MF Dnes Lukáš Hron, který uvádí ve svém článku „Jak vylepšit extraligu“ jako jeden z bodů: „Dělat to jako na Spartě, s níž se fanoušci po příchodu pana Siveka mnohem více identifikují.“ S Hronem souhlasí i bývalý trenér Ústeckých Lvů Pavel Hynek, podle kterého je Sparta v otázce zatraktivnění zápasů tím nejlepším příkladem v celé extralize. Spartě tyto změny velmi prospěly a během letošní sezóny tak došlo k navýšení návštěvnosti o téměř 30%, na průměrných 6207 diváků, což je po Pardubicích nejvyšší domácí průměrná návštěvnost v základní části letošního ročníku O2 extraligy. Pro Spartu je to zároveň nejvyšší průměrná návštěvnost od roku 1999, od kterého se tato statistika oficiálně měří v rámci největšího hokejového internetového serveru v Čechách www.hokej.cz.
Posledním z cílů byla stabilizace kádru a zabudování většího počtu mladých hráčů do týmu. V letošní sezóně proto trenéři Výborný s Jelínkem, se kterými se vedení klubu dohodlo na prodloužení stávajících smluv o další dva roky, dali mnohem více prostoru mladším hokejistům v čele s Tomášem Dubou, Jakubem Langhammerem, Michalem Dragounem, Martinem Podlešákem, Davidem Vrbatou, Tomášem Protivným, Jaroslavem Mrázkem a Karlem Hromasem, kteří jsou pro Spartu, dle slov generálního manažera klubu Petra Břízy, budoucností.