Úvodní oficiální trénink sezony následoval po třídenním drilu, kdy byli sice hráči na ledě, ale soustředili se pouze na bruslení. „Už jsme se všichni těšili,“ potvrzuje třeba gólman Marek Schwarz, nová jednička Holešovických. A těšit se mohli i fanoušci. Z klidu svého domova či kanceláře se mohli vmžiku přesunout do Tipsport Arény. „Rozhodli jsme se využít možností, které nám náš YouTube profil v podobě live streamingu nabízí, a díky tomu tak fanouškům zprostředkovat tento zážitek,“ říká Tomáš Klimíček, marketingový šéf Sparty.
Na přenos se alespoň několik minut dívalo skoro tisíc příznivců a návštěvníků oficiálního YouTube kanálu pražského celku. „Chceme fanouškům co nejvíce přiblížit dění ve sparťanském týmu. Jednalo se o vůbec první podobný stream z tréninku v českém hokejovém prostředí. Zároveň připravujeme řadu dalších zajímavých on-line aktivit, na které se mohou fanoušci těšit,“ dodává Klimíček. Výsledné číslo je pochopitelně hmatatelná věc, ale důležité jsou i pocity samotných příznivců, které byly v drtivé většině velmi pozitivní. „Přenos je super, dobrej nápad,“ komentoval třeba jeden z fanoušků přímo na YouTube.
Prakticky jediným problémem byla viditelnost, kterou v pokročilejší fázi tréninku ztěžovala mlha. Tu se snažil rozhánět velký větrák instalovaný u plochy. „Ale s tím se musí v tomhle počasí počítat. Každý rok v létě tyhle problémy nastanou,“ podotýká sportovní manažer Patrik Martinec. „Pevně věřím, že si to fanoušci užili, je to zajímavost, která u nás není obvyklá a považuji to za dobrý nápad,“ dodává. Kdo nestihl sledovat stream v přímém přenosu, nemusí truchlit. Na YouTube kanále Sparty se na něj může kdykoliv zpětně podívat.